ח"כ כהנא מתנגד לבחירות כעת: "המצב יכול להידרדר"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ כהנא מתנגד לבחירות כעת: "המצב יכול להידרדר"

ח"כ מתן כהנא חושף למימרן במהדורה המרכזית ב'קול חי': "ב'מחנה הממלכתי' אפשרו חופש הצבעה על הדחת כסיף. אני ואלקין הצבענו בוועדה בעד, כסיף חתם על עצומה שקוראת להעמיד את ישראל לדין בהאג על רצח עם. אפילו לא ביקש לבדוק אלא קבע את זה. זה מספיק בוטה כדי להחשב תמיכה במאבק מזוין"

מתן כהנא צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא, שוחח הערב (שלישי), עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס להליך להדחת ח"כ עופר כסיף: "אני ואלקין הצבענו בעד הדחת כסיף בוועדה. כסיף חתם על עצומה שקוראת להעמיד את ישראל לדין בהאג, עם אמירות שאנחנו מבצעים רצח עם. אפילו לא ביקש לבדוק אלא קבע את זה. זה מספיק בוטה כדי להחשב תמיכה במאבק מזוין. עמדת הסיעה הייתה חופש הצבעה בנושא".

הוא התייחס לחילוקי הדעות בנושאים המדיניים: "העמדות הן לגיטימיות. יש פה שאלות הרות גורל. אנחנו אומרים שנעצור את הלחימה רק אחרי השגת מיטוט החמאס, אבל יחד עם זה נצטרך ללכת לעסקת חטופים כי כנראה לא נביא אותם במצע מסוג אנטבה".

בחירות עכשיו? כהנא: "מה פתאום. המצב בצפון יכול להידרדר בקלות. כאשר הסיטואציה תתייצב יהיה נכון לקיים בחירות. גם הייתי חלק מההנהגה בשנה הלא פשוטה הזו. אחרי שהמצב יתייצב צריך להחזיר את המנדט לציבור".

עוד אמר כהנא: "בן גביר וסמוטריץ' גם רוצים בטובת המדינה. אני חושב שחלק ממה שהם עושים לא מועיל למערכה, כמו אירוע ההתיישבות. סמוטריץ חושב שנכון לשלוט אזרחית בעזה, ראש הממשלה ושר הביטחון אומרים באופן ברור שלא. זה נושא מהותי. מתרקמת עסקה להחזרת חטופים ואני מניח שיהיו חילוקי דעות. הייתי שמח אם לפיד וליברמן היו נכנסים לממשלה".



0 תגובות